S@ny i xul€

20 de juny 2007

Una carta (II)

Hola Susana !!

T'escric aquesta carta perquè m'he assabentat de una cosa molt roina, i es que m'han dit que vols deixar d'estudiar. Encara no sé si es veritat, però, per si de cas, vaig a tractar de convencer-te perquè no ho fages. Tampoc sé la raó per la que no vols seguir en els teus estudis, i voldria que me la digueres. Fins a que me la digues, jo vaig a dir-te lo que no vull que fages.
A tu mai se t'han donat mal els estudis i no entenc que vulgues deixar-los, almenys acaba el batxillerat, per favor, fe-lo per mi, o per qui vulgues, però no abandones els teus estudis, si no et penediràs quan et dónes conter de la bogeria que estàs fent.
Si encara noi t'he convençut, ho sent molt.
La teua amiga que t'estima.
Un fort abraç i molts petons.

PD: recorda contestar-me prompte.

Adéu !!

Zulema Bacas Meliá